Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate

Prezenta POLITICĂ DE CONFIDENŢIALITATE („POLITICA”) cuprinde o descriere și se referă la datele personale colectate pe site-ul www.gecor.ro

1. Scopul

Datele personale” sau ”informațiile personale” sunt orice fel de element de date care ne permite să te identificăm ca persoană. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernată de către Regulamentul 679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal (”GDPR”) și completat în România prin Legea nr. 190/2018.

Luăm confidențialitatea și securitatea datelor tale personale foarte în serios, iar acest document evidențiază: (a) datele personale pe care le colectăm de la tine, (b) cum intenționăm să folosim aceste date și (c) ce drepturi ai în legătură cu aceste date și cu prelucrarea lor.

2. Cine controlează datele tale personale și cum ne poți contacta?

Potrivit legislației, compania noastră, EUROTRADE COSMETICS SRL, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.

Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre sau persoana aflată în orice fel de relație cu compania noastră, ești o persoană vizată”,adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.

2.1. Datele noastre de contact

Mai jos găsești datele noastre de identificare și de contact:

DenumireGECOR SRL
Sediul socialLivada de Bihor, Str Principala nr.4, 417349, jud Bihor
Număr registrul comerțuluiJ05/164/2009
Cod unic identificareRO 25063551
Telefon:0744 53 99 78
E-mail:janos.sapi@nuovoderm.ro

În măsură în care ai nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru tine, ne poți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.

2.2. Datele autorității de supraveghere

Dacă crezi că apare o problemă cu prelucrarea datelor personale, o să te rugăm să ne trimiți mai întâi o cerere la adresa menționată anterior – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea ta în cel mai scurt timp, pe cale amiabilă.

De asemenea, poți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru România, datele de contact le găsești mai jos:

NumeAutoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
AdresaB-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România
Telefon:+40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mailanspdcp@dataprotection.ro

3. Ce informații colectăm de la tine?

Colectăm de la tine următoarele informații:

  • Numele complet;
  • Adresa de e-mail;
  • Numărul de telefon;
  • Adresa de facturare;
  • Adresa de livrare;
  • Datele privind plata;

4. Cum colectăm informațiile?

Colectăm datele personale direct de la tine, atunci când plasezi o comandă online în magazinul nostru.

5. Care este temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale?

Vom folosi informațiile/datele tale personale în următoarele modalități pe baza următoarelor temeiuri legale:

Datele PersonaleScopTemei Legal
Numele complet; Adresa de e-mail; Numărul de telefon; Adresa de facturare; Adresa de livrare; Datele privind plata;Prelucrarea și livrare comenzii.Avem nevoie de aceste informații pentru a putea duce la îndeplinire obligațiile noastre contractuale (ie. să îți livrăm produsele).

6. Dacă nu vrei să furnizezi aceste informații?

Nu trebuie să ne furnizezi datele tale personale. Cu toate acestea, dacă alegi să nu o faci, nu vom putea să îți procesăm comanda în magazinul nostru online.

7. Cum protejăm aceste informații?

Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat la datele personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.

Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele tale cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această politică.

Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie statutare, fie legale).

Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor.

Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să îți cerem să confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.

Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseudonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

8. Cu cine împărtășim datele personale?

Furnizorii noștri de servicii vor avea acces la informațiile tale personale. Aceasta este necesară pentru a duce la îndeplinire comanda ta și pentru a-ți trimite o confirmare a comenzii, precum și o chitanță/factură electronică.

Furnizorii noștri sunt următorii

  • pentru website – cine administreaza pagina (daca e PJ) si RoTLD[A2] 
  • pentru curierat – FAN Courier Express

Vom putea fi nevoiți să furnizăm datele personale către următorii în anumite circumstanțe limitate:

  • Consultanți externi (precum avocați);
  • Autorități publice sau organisme judiciare.

În orice moment vom decide să acordăm acces datelor tale personale către altcineva, ne vom asigura că există metode de securitate adecvate implementate pentru a-ți proteja confidențialitatea.

9. Vor fi datele personale transferate în afara SEE?

Prin natura obiectului de activitate, nu va fi necesar sa tranferam date cu caracter personal in afara SEE. Daca pe cale de exceptie se va intampla acest lucru, vom implementa proceduri adecvate și aprobate pentru a asigura protecția datelor, a drepturilor și libertăților tale fundamentale în timp ce datele tale personale se află în afara SEE. Dacă dorești mai multe informații despre asta, te rog să ne contactezi la detaliile prevăzute în Secțiunea 2.1 de mai sus.

10. Cât timp stocăm datele personale?

Informațiile privind achiziția și plata vor fi păstrate pentru o perioadă de 10 ani de la data emiterii facturii fiscale. Trebuie să stocăm aceste date conform termenului legal de pastrare si în cazul unor dispute litigioase privind comanda și plata.

Uneori, este posibil să avem nevoie să ținem o copie a datelor tale personale pentru o perioadă mai lungă de timp, în cazul unei dispute de exemplu, pentru a investiga breșele de securitate sau pentru a ne conforma obligațiilor legale. Nu vom stoca niciodată datele tale personale pentru mai mult decât este necesar.

În toate cazurile, informațiile tale personale vor fi distruse în mod securizat odată ce perioada de stocare descrisă mai sus a expirat.

11. Care sunt drepturile tale?

Ai anumite drepturi în ceea ce privește datele tale personale pe care le prelucrăm, inclusiv:

  • dreptul de a fi informat despre cum colectăm și folosim aceste date (informații pe care le găsești în această politică de informare);
  • dreptul de a avea acces la informațiile pe care le deținem despre tine;
  • dreptul de a rectifica datele dacă consider că sunt incorecte/inexacte/incomplete;
  • dreptul de a ne cere ștergerea datelor (doar în cazul în care ne bazăm pe consimțământul tău pentru prelucrare);
  • dreptul de a primi o copie de pe orice informații am deține despre tine;
  • dreptul de a te opune prelucrării datelor tale personale în scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, trebuie să ai în vedere că nu este un drept absolut, ci suportă anumite limitări.

12. Facem și altceva cu aceste date în viitor?

Vom putea să asociem datele tale personale unui număr unic de client în scopuri operaționale, ceea ce ne va permite să livrăm cele mai bune servicii către clienții noștri.

13. Consimțământ

Acolo unde consimțământul este folosit pentru prelucrarea datelor, ai dreptul de a-ți retrage consimțământul în orice moment și să ne ceri să oprim prelucrarea datelor tale.

Îți vom spune despre implicațiile acestui fapt și vom urma opțiunile tale în acest sens.

14. Schimbări la această politică de informare

În măsura în care vom considera că este necesară o schimbare a regulilor de confidențialitate, vom publica respectivele modificări în această pagină pentru a te informa cu privire la tipurile de informații pe care le colectăm și modul în care le utilizăm.

Politica privind fișierele cookies

1. Introducere

Prezenta Politică privind fișierele cookies se aplică tuturor utilizatorilor paginii de internet www.eurotradecosmetics.ro Informațiile prezentate în continuare au ca scop informarea utilizatorilor acestei pagini de internet cu privire la plasarea, utilizarea și administrarea cookie-urilor de către EUROTRADE COSMETICS SRL, în contextul navigării utilizatorilor pe această pagină de internet.

2. Ce sunt cookie-urile?

Folosim termenul „cookie”-uri pentru a ne referi la modulele cookie și la tehnologiile similare prin intermediul cărora pot fi colectate informații în mod automat.

Un „Internet Cookie” (termen cunoscut și sub denumirea de „browser cookie” sau „HTTP cookie” ori „cookie”) reprezintă un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator prin intermediul cărora se accesează internetul.

Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisă de un web-server către un browser (de ex.: Edge, Firefox, Chrome). Cookie-urile odată instalate au o durată de existență determinată, rămânând „pasive”, în sensul că nu conțin programe software, viruși sau spyware și nu vor accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului pe al cărui echipament au fost instalate.

Un cookie este format din două părți:

  • numele cookie-ului; și
  • conținutul sau valoarea cookie-ului.

Din punct de vedere tehnic, doar web-serverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe pagina de internet asociată web-serverului respectiv.

3. Pentru ce scopuri sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet:

Cookie-urile sunt utilizate pentru a asigura funcționarea site-ului și pentru a furniza utilizatorilor acestei pagini de internet o experiență mai bună de navigare și informații adaptate interesului fiecărui utilizator în parte și anume pentru:

  • îmbunătățirea utilizării acestei pagini de internet, de exemplu prin reținerea numelui și a adresei de e-mail completate când ați plasat o comanda, astfel încât data viitoare să le găsiți deja completate;
  • memorarea faptului că ați văzut mesajul de informare privind cookie-urile și ați acceptat sau nu utilizarea celor non-funcționale;

4. Care este durata de viață a cookie-urilor?

Durata de viață a cookie-urilor poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Există următoarele categorii de cookie-uri care determină și durata de viață a acestora:

  • Cookie-uri de sesiune – un „cookie de sesiune” este un cookie care este șters automat când utilizatorul își închide browserul.
  • Cookie-uri persistente sau fixe – un „cookie persistent” sau „fix” este un cookie care rămâne stocat în terminalul utilizatorului până când atinge o anumită dată de expirare (care poate fi în câteva minute, zile sau luni) sau până la ștergerea acestuia de către utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.

5. Ce sunt cookie-urile plasate de terți?

Anumite secțiuni de conținut de pe pagina de internet pot fi furnizate prin intermediul unor terți, adică nu de către  EUROTRADE COSMETICS SRL, caz în care aceste cookie-uri sunt denumite cookie-uri plasate de terți („third party cookie-uri”).

Terții furnizori ai cookie-urilor trebuie să respecte, de asemenea, regulile în materie de protecție a datelor personale.

Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terți:

  • Google Analytics: pentru analiza traficului și obținerea de statistici anonime privind modul de utilizare a site-ului.

6. Ce cookie-uri sunt folosite prin intermediul acestei pagini de internet:

Prin utilizarea/vizitarea paginii de internet pot fi plasate următoarele cookie-uri:

  1. Cookie-uri funcționale: cele necesare pentru funcționarea site-ului.
  2. Cookie-uri non-funcționale: cele care îmbunătățesc calitatea site-ului, dar nu sunt necesare pentru buna sa funcționare.

a. Cookie-uri funcționale

Prin acest tip de cookie-uri sunt memorate preferințele utilizatorului acestei pagini de internet, astfel încât setarea din nou a preferințelor în cazul vizitării ulterioare a paginii de internet nu mai este necesară.

Un alt cookie ține evidența traficului de pe site, ce pagini au fost vizitate, de unde au venit vizitatorii și încotro au plecat. Acest cookie este plasat de Google Analytics și am activat opțiunile de anonimizare a IP-ului utilizatorilor, astfel încât datele despre trafic sunt pur statistice. Citiți mai multe detalii în politica de confidențialitate și politica de cookies a Google Analytics.

7. Ce tip de informații sunt stocate și accesate prin intermediul cookie-urilor?

Cookie-urile păstrează informații într-un fișier text de mici dimensiuni care permit recunoașterea browserului. Această pagină de internet recunoaște browserul până când cookie-urile expiră sau sunt șterse.

8. Particularizarea setărilor browserului în ceea ce privește cookie-urile

În cazul în care utilizarea cookie-urilor nu este deranjantă iar calculatorul sau echipamentul tehnic utilizat pentru navigarea pe această pagină de internet este folosit doar de către dumneavoastră, pot fi setate termene lungi de expirare pentru stocrarea istoricului de navigare.

În cazul în care calculatorul sau echipamentul tehnic utilizat pentru navigarea pe această pagină de internet este folosit de mai multe persoane, poate fi luată în considerare setarea pentru ștergerea datelor individuale de navigare de fiecare dată când browserul este închis. Aceste setări se găsesc în browserul vostru.

9. Cum pot fi oprite cookie-urile?

Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face această pagină de internet mai dificil de vizitat, atrăgând după sine limitări ale posibilităților de utilizare ale acesteia.

Utilizatorii își pot configura browserul să respingă fișierele cookie sau să fie acceptate cookie-uri de la o pagină de internet anume.

Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări pot fi accesate, ca regulă, în secțiunea „opțiuni” sau în meniul de „preferințe” al browserului tău. Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi folositoare:

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet, vă rugăm să vă adresați la urmatoarea adresa de contact: janos.sapi@eurotradecosmetics.ro.