Termeni și condiții

Noi vrem ca experiența ta să fie placută și simplă până la capăt. Termeni și condiții este instrumentul care ne ghidează activitatea în ceea ce privește Procesul de vânzare pe site-ul www.gecor.ro, Politica de Returnare, Garanție și Service, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă – Jurisdicția, Forța Majoră și Datele cu caracter personal.

În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:

CUMPĂRĂTOR:

Persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).

VÂNZĂTOR:

Magazinul www.gecor.ro înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor, după cum urmează: S.C. GECOR S.R.L.

PRODUSE ȘI SERVICII:

Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin produse textile, accesorii textile și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.

COMANDĂ:

Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

CONTRACT:

O comandă validă, confirmata de către Vânzător.

SPECIFICAȚII:

Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.

I. Procesul de vânzare pentru site-ul www.gecor.ro

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

Obiectul Contractului

Îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Comanda Clientului

Clientul se înregistrează în SITE pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online https://www.gecor.ro, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda”. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.

Prețul Contractului

Îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

PRP

Preț recomandat de producător pentru vânzarea produselor.

Ofertă Promoțională

Campanie desfășurată de către Vânzător ce presupune reducerea prețului pentru diferite categorii de produse, în anumite perioade de timp. Toate condițiile de desfășurare a campaniilor (perioada de desfășurare a campaniei, produsele vizate de campanie, condiții de acordare a reducerilor, dacă este cazul) sunt definite în Regulamentul aferent fiecărei campanii.

Cod Reducere

Cod emis de către Vânzător ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumită categorie de produse. Condițiile de emitere și utilizare vor fi stabilite prin Regulamentele de campanie ce presupun acordarea codurilor de reducere.

Modalități de plată

Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului: plata online cu card (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții; ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător); numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

Livrarea Produselor

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

II. Politica de returnare pentru site-ul www.gecor.ro

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. În cazul vânzârii on-line, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: office@textileromania.ro. În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email:  office@textileromania.ro.

Returnare

ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, arsuri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT,  GECOR  are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii: Sa returneze produsele ambalate corespunzator si fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre GECOR decizia sa de retur.

Sa suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor (dezasmblare, ambalare corespunzatoare, transport la adresa indicata de Gecor.

Sa nu deterioreze bunurile prin manipulare, asamblare/montare, dezasamblare, ambalare, folosire, in caz contrar vor suporta costurile pt reparare, dupa ce produsele vor fi evaluate de catre Gecor la receptie.

Sa transmita catre Gecor si  fotografii cu starea produsului pentru a dovedi ca produsul nu a fost deteriorat dupa receptie.

Returnare Saltele

Saltelele nu se returneaza.Se livreaza doar pe baza de comanda ferma si cu plata in avans.

Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):

a. Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;

b. Produsele distinct personalizate pentru consumator;

c. Produsele care, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

d. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (saltele, prosoape, metraje;

e. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

f. Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine, intrucat nu este vanzare la distanta (online), ci clientul are posibilitatea de a verifica produsul inainte de achizitia propriu-zisa.

Se vor considera dimensiuni standard dupa cum urmează :

Gama perne toate tipurile : 40x40cm, 50x70cm, 70x70cm.

Gama pilote toate tipurile : 140x200cm, 180x200cm, 200x210cm.

Gama huse de perna toate tipurile : 40x40cm, 50x70cm, 70x70cm.

Gama cearceafuri cu elastic din tesaturi Jersey si Flotir : 90x200cm, 140x200cm, 160x200cm, 180x200cm, 200x200cm cu inaltimea saltelelor intre 18 si 22cm.

Gama de protectii saltele impermabile din  tesatura terry : 90x200cm, 140x200cm, 160x200cm, 180x200cm, 200x200cm cu inaltimea saltelelor intre 18 si 22cm.

Gama de protectii saltele matlasate cu elastic la colturi : 90x200cm, 140x200cm, 160x200cm, 180x200cm, 200x200cm cu inaltimea saltelelor intre 18 si 22cm.

Gama lenjerii de pat: lenjerii de pat de 1 persoana care contine  : husa pilota 140x200cm, cearceaf saltea 140x220cm si husa perna 50x70cm, din materialele standard prezentate pe site.

Gama lenjerii de pat:lenjerii de pat de 2 persoane care contine : husa pilota 180x200cm, cearceaf saltea 220x240cm si 2 huse perna 50x70cm, din materialele standard prezentate pe site.

Gama lenjerii de pat: lenjerii de pat de 2 persoane care contin : husa pilota 200x210cm, cearceaf saltea 240x260cm si 2 huse perna 50x70cm din materialele standard prezentate pe site,

Gama huse de saltele, toate tipurile : 90x200cm, 140x200cm, 160x200cm, 180x200cm, 200x200cm cu inaltimea lateralelor intre 18 si 24cm.

Lenjeriile de pat confectionate din alte materiale in fara de cele de pe site sunt fara drept de retur.

g. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou,Gecor  are dreptul de a respinge solicitarea de retur, de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, taxa nu mai mica e 10% din valoarea produsului.

h. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. nr 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

i. Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.

III. Garanție și Service

1. Vânzătorul asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.

2. Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://www.gecor.ro/ și cu calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului https://www.gecor.ro/ sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 luni calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform. Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate.

3.  Vânzătorul acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: produse textile și decorațiuni – 12 luni (pentru deficiențe calitative). Dacă durata medie de utilizare a produselor este mai mică de 12 de luni, garanția se reduce la durata de utilizare. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.).

4. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 15 de zile.

5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.

6. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu echipa internă de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.

7. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.

8. În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru Livrare și Montaj, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.

9. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Municipiului Oradea de la sediul social al Vânzătorului sau Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, conform cu legislația în vigoare în România.

10. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;

– tăierea sau zgârierea materialelor;

– frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;

– folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;

– așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m)

– folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);

– dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);

– udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);

– roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;

IV. Cesionarea și Subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.

V. Forță majoră

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

VI. Legea aplicabilă – Jurisdicția

Informare

Site-ul http://www.gecor.ro este proprietatea companiei S.C. GECOR. SRL, societate româna cu sediul în Livada de Bihor, Strada Principala nr. 4, comuna Nojorid, Bihor, telefon: 0359 450 218 înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului Oradea sub nr. J05/164/2009, având codul fiscal nr. RO 25063551, ce poate fi contactată la adresa de email office@textileromania.ro.

În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile Gecor disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0359 450 218, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.

Prin utilizarea site-ului http://www.gecor.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul http://www.gecor.ro se supune legilor din România.

Gazda Vânzătorilor este S.C. GECOR. SRL cu sediul în Livada de Bihor, Strada Principala nr. 4, comuna Nojorid, Bihor, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J05/164/2009, CUI 25063551, atribuit fiscal RO. Gazda Vânzătorilor va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să le semnalați orice potențială eroare la Relații Clienți: office@textileromania.ro.

CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.

Descrierea serviciului

https://www.gecor.ro/ a fost realizat pentru a oferi servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de Gecor, tuturor celor care accesează https://www. gecor.ro/. Alte servicii care vor fi implementate, în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași condiții, în afară de cazul în care acestea nu au condiții de folosire distinct formulate. Utilizatorii au acces gratuit la serviciile https://www. gecor.ro/.își rezervă dreptul de a restricționa utilizarea oricărui serviciu al site-ului în interes comercial. Prin utilizarea https://www. gecor.ro/ sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat, care accesează site-ul într-o manieră care trimite mai multe mesaje de cereri site-ului https://www. gecor.ro/ într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată să utilizeze această convenție. https://www. gecor.ro/ poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de https://www. gecor.ro/ nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.

Drepturi de autor

Conținutul site-ului este proprietatea https://www.gecor.ro/ și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al https://www. gecor.ro/. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe https://www. gecor.ro/, ne puteți contacta pe adresa office@textileromania.ro. https://www. gecor.ro/ își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment. https://www. gecor.ro/ își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea conținutului de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera / cenzura comentariile.

Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interacțiune cu website-ul nostru vă rugăm să accesați Politica despre Cookies